Wycieczka nagrodowa w Bieszczady

06.06.2023 Kategoria:

Piękno przyrody,   fantastyczne widoki,   uśmiech na twarzy,   dobra zabawa,   miła atmosfera- tak opisały wyjazd w Bieszczady jej uczestniczki: Milena Piecuch, Ania Wolman i Zosia Rak. To  jedne z najaktywniejszych uczennic wśród naszej społeczności, angażujące się w liczne przedsięwzięcia, akcje charytatywne organizowane przez Samorząd Uczniowski na terenie szkoły w ciągu mijającego roku.

A oto ich wrażenia ……

We wtorek wybraliśmy się w Bieszczady. Pogoda była piękna. Z uśmiechami na twarzy rozpoczęliśmy naszą wycieczkę, której celem było zdobycie Tarnicy. Na początku było trochę ciężko ale wszyscy daliśmy radę. Nie zabrakło śmiechu ani dobrej zabawy. Na szczycie odpoczywaliśmy i podziwialiśmy otaczające nas widoki. To było niesamowite przeżycie! -  Zosia
Przez 2,5 godziny wchodziliśmy na Tarnicę. Panowała miła atmosfera. Dużo rozmawialiśmy, śmialiśmy się, oraz słuchaliśmy opowiadań przewodnika, który prowadził nas szlakiem na sam szczyt gór. Pogoda nam dopisywała, cały czas świeciło słońce, lecz nie obyło się bez silnego wiatru który wiał na Tarnicy. Na samej górze spędziliśmy około 30 min podziwiając piękne widoki gór.- Ania

Po zejściu z góry i zjedzeniu obiadu, udaliśmy się z wizytą do Nadleśnictwa Cisna Lasy Państwowe, gdzie przedstawiciel nadleśnictwa opowiadał nam o lasach i zwierzętach, które występują w Bieszczadach. Mogliśmy tam obejrzeć sztuczne zwierzęta.
Zapamiętam ten wyjazd na długo, chociaż wróciłam zmęczona ale byłam bardzo zadowolona.-   Milena

W gronie wyróżnionych za pracę i zaangażowanie uczniów znaleźli się m.in: Kamila Halota- przewodnicząca SU,  Emilia Nowak, Karol Książek, Szymon Sokół, Julia Żarnowska, Adela Nowak, Laura Jamróg, Hanna Pietruszewska, Kacper Starościk, Lena Marciniec, Amelia Job, Igor Tarczyński.

Opiekunki SU : Monika Mroczka i Barbara Pociask-Nowak składają podziękowanie za wsparcie wycieczki Pani Dyrektor – Monice Sarneckiej i Radzie Rodziców oraz Pani Liliannie Kuci za pomoc w pełnieniu opieki nad uczniami podczas wyjazdu.